Ostatnia aktualizacja: 15 września 2023 r.
CELE KONKURSU
1. Upamiętnienie 45. rocznicy wyboru Karola Wojtyły na Stolicę Piotrową.
2. Popularyzacja nauczania Świętego Jana Pawła II.
3. Popularyzacja piosenek religijnych.
4. Ukazanie papieskiej idei zjednoczenia chrześcijan różnych narodowości.
REGULAMIN
1. Konkurs jest przeznaczony dla dzieci i młodzieży ze szkół podstawowych
z województwa podkarpackiego. Mogą brać w nim też udział schole parafialne
złożone z uczniów szkół podstawowych i dzieci młodszych.
Osoby starsze mogą jedynie pełnić funkcję akompaniatorów.
2. Każdy z opiekunów może przygotować: zespół i solistę lub dwóch solistów.
Zespół może liczyć maksymalnie 15 osób.
W przypadku większej ilości osób prosimy o kontakt z organizatorem.
3. Wykonawcy przedstawiają jeden utwór: zespół - piosenkę w języku polskim,
solista - piosenkę w języku polskim lub obcym (nowożytnym lub łacińskim).
Organizatorzy zachęcają do zaprezentowania w językach oryginalnych
Hymnów Światowych Dni Młodzieży.
4. Piosenka powinna mieć charakter religijny, a strój wykonawców winien być dostosowany
do idei Konkursu.
5. Utwór należy poprzedzić krótkim komentarzem (wykonanym przez uczestników
Konkursu) uzasadniającym w jaki sposób jego treść nawiązuje do nauczania
Świętego Jana Pawła II.
6. Całe wystąpienie (komentarz i piosenka) nie powinno trwać dłużej niż 7 minut.
7. Nagrody przyznane będą w kategoriach:
- piosenka polska – zespół,
- piosenka polska – solista,
- piosenka obcojęzyczna - solista.
Jury zastrzega sobie prawo do utworzenia (w razie potrzeby) kolejnej kategorii.
8. Ocenie będą podlegały:
- komentarz (treść i sposób przekazu) - 2 p.
- dobór utworów - 1 p.
- walory artystyczne wykonania (dykcja, intonacja, emisja głosu, itp.) - 6 p.
- strój wykonawców - 1 p.
- poprawność językowa - 2 p. (dotyczy kategorii piosenka obcojęzyczna - solista).
9. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest wypełnienie i dostarczenie (skanu /
zdjęcia):
- karty zgłoszenia >>, stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu,
- podpisanej zgody rodzica / opiekuna prawnego na udział w Konkursie i oświadczenia
dotyczącego zgody na przetwarzanie danych osobowych, stanowiących załącznik nr 2 >>
do niniejszego Regulaminu oraz spełnienie wymogów firmalnych, o których mowa
w przedmiotowym Regulaminie.
10. Dostarczenie karty zgłoszenia, zgody i oświadczenia jest równoznaczne
z akceptacją warunków przedmiotowego Regulaminu oraz zapoznaniem się
z Informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych dla Rodziców Uczniów
biorących udział w Konkursie, stanowiącą załącznik nr 3 >> do niniejszego
Regulaminu.
11. Zgłoszenia należy przesyłać do dnia 6 października 2023 r. na adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
12. Każde zgłoszenie zostanie potwierdzone drogą elektroniczną.
13. Wykonawcy, którzy będą korzystali z nagranego podkładu muzycznego, proszeni są
o przesłanie nagrania do dnia 13 października 2023 r.
14. Plan występów zostanie opublikowany na stronie www.prezentek.edu.pl
w dniu 13 października 2023 r.
15. Konkurs odbędzie się 21 października 2023 r. w Liceum im. Jana Pawła II Sióstr
Prezentek przy ul. ks. Jałowego 1 w Rzeszowie.
16. W przypadku dużej ilości zgłoszeń ogłoszenie wyników nastąpi online, a dyplomy
i nagrody będzie można odebrać w naszej szkole w kolejnych dniach (szczegóły zostaną
podane na stronie internetowej naszej szkoły po Konkursie).
17. Odpowiedzi na pytania udzielamy pod numerem telefonu: 17-853-64-42 (osoba do
kontaktu: Barbara Micał)
18. Osoby odpowiedzialne za organizację: Barbara Micał, Anna Bąk, Elżbieta Słowik, Barbara
Lamers, Barbara Rudawska, Ilona Stępień, Monika Hadam, Robert Sołtys, Michał Stefanik.