Kalendarium

Poprzedni miesiąc Maj 2017 Następny miesiąc
P W Ś C Pt S N
week 18 1 2 3 4 5 6 7
week 19 8 9 10 11 12 13 14
week 20 15 16 17 18 19 20 21
week 21 22 23 24 25 26 27 28
week 22 29 30 31

 

  • Przeczytaj o wymianach międzynarodowych i programie SC w naszej szkole.

CELE KONKURSU

1.  Upamiętnienie rocznicy wyboru Karola Wojtyły na Stolicę Piotrową.
2.  Popularyzacja nauczania Świętego Jana Pawła II.
3.  Popularyzacja piosenki religijnej.
4.  Ukazanie papieskiej idei zjednoczenia chrześcijan różnych narodowości.

                                             REGULAMIN

1.  Konkurs przeznaczony jest dla młodzieży gimnazjalnej
     (mogą brać w nim też udział schole parafialne złożone z uczniów
     gimnazjów, szkół podstawowych i dzieci młodszych).

2.  Każdy z opiekunów może przygotować: zespół i solistę lub dwóch
     solistów. Zespół może liczyć maksymalnie 15 osób.
     W przypadku większej liczby osób prosimy o kontakt z organizatorem.

3.  Wystąpienie powinno być poprzedzone jednym komentarzem

     uzasadniającym w jaki sposób treść piosenek nawiązuje
     do nauczania Świętego Jana Pawła II.

4.  Występujący przedstawiają dwa utwory: obydwa w j. polskim
     lub  jeden w polskim, drugi w obcym (nowożytnym lub łacińskim).
     Organizatorzy zachęcają do zaprezentowania w językach oryginalnych
     Hymnów Światowych Dni Młodzieży. Będzie to szansą na zdobycie
     dodatkowych punktów.

5.  W przypadku dużej liczby zgłoszeń Organizatorzy zastrzegają sobie
     prawo do ograniczenia repertuaru do jednej piosenki tym wykonawcom,
     którzy przygotują dwa utwory w języku polskim.

6.  Uczestnicy, którzy brali udział w poprzednich edycjach, zobowiązani są
     do przygotowania nowego repertuaru.

7.  Piosenki powinny mieć charakter religijny, a strój wykonawców winien być
     dostosowany do idei konkursu.

8.  Nagrody przyznane będą w kategoriach:
              I - piosenka polska – zespół,
              II - piosenka polska – solista,
              III - piosenka obcojęzyczna.
    Jury zastrzega sobie prawo do utworzenia (w razie potrzeby)
    kolejnej kategorii.

9.  Ocenie będą podlegały:
    - komentarz - 3p. (treść - 2 p. i sposób przekazu - 1 p.),
    - dobór utworów - 2 p. (za przygotowanie dowolnego Hymnu Światowych
      Dni Młodzieży można uzyskać dodatkowo 1p.),
    - walory artystyczne wykonania - 6 p.,
 
  - strój wykonawców - 1 p.,
    - poprawność językowa - 2 p. (dotyczy kategorii piosenka obcojęzyczna)

10.  Zgłoszenia należy przesyłać do dnia 10-go października 2016 r.
      
(decyduje data stempla pocztowego) na adres:
       Gimnazjum im. Jana Pawła II  Sióstr Prezentek
       ul. ks. Jałowego 1
       35- 010 Rzeszów
       tel./ fax  017-853-64-42

       e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

11.  Wykonawcy, którzy będą korzystali z nagranego podkładu muzycznego,
       proszeni są o przesłanie nagrania na płycie CD do dnia 17.10.2016 r.


12.  Każde zgłoszenie zostanie potwierdzone przez organizatorów
       do 17.10.2016 r.

13.  Osoby odpowiedzialne za organizację: Barbara Micał, Anna Bąk,
       Barbara Rudawska, Anna Bogacz, Elżbieta Słowik, Robert Sołtys,
       Michał Stefanik.